Araluen - 2013-12-22 21:05:24

I. Ścieżki

Każdy podrostek jest uczniem, dopiero po wyrośnięciu na młodego dorosłego czeka Cię test kwalifikacyjny na daną rangę. Smokom w wieku ponad nastoletnim od razu wybieracie ścieżkę. (Stopień zawsze I.)

Władca:
Władczyni:
Z. władcy:
Z. władczyni:

Ścieżka wojownika:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Strażnik:

Ścieżka zwiadowcy:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Fanatyk:

Ścieżka szpiega:
Stopień I:
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Zjawa:

Ścieżka łowcy:
Stopień I: 
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Kolekcjoner:

Ścieżka maga:
Stopień I: 
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Czarodziej:

Ścieżka uzdrowiciela:
Stopień I: 
Stopień II:
Stopień III:
Stopień IV:
Stopień V:
Kleryk:

Uczeń:
Podrostki/nastolatki:
Pisklęta/dzieci:
Zwykły smok/obywatel:

II. Awansowanie

Awansowanie jest bardzo łatwe, a raczej jego mechanika. Jeżeli władca uzna, iż jesteś gotów na awans - powie Ci. Dostaniesz od niego zadanie, o którym nawet nie będziesz świadom, jeżeli wypełnisz je pomyślnie - awansujesz.
Im większe statystyki charakterystyczne dla danej grupy, tym szybciej awansujesz.

III. Zadania

Im wyższy stopień, tym trudniejsze zadanie. Każde jest wymyślane spontanicznie, tak więc istnieje maleńka szansa, iż się powtórzą.
Osobnik posiadający miano zwiadowcy będzie musiał odpowiedzieć jak na swoją profesję przystało, nie jak na np. wojownika.
Tak więc należy uważać na słowa, ponieważ zadanie może zostać niezaliczone, i będzie trzeba od nowa pracować na jego (władcy)... podziw?

www.turniejefifa08best.pun.pl www.pfserver.pun.pl www.szkolarpgmakeraxp.pun.pl www.bazary.pun.pl www.air13a6.pun.pl