Ogłoszenie


#1 2013-12-22 22:14:17

 Araluen

Władczyni Elfów

Zarejestrowany: 2013-12-22
Posty: 88
Punktów :   
Godność: Araluen
Wiek: 23 lata
Płeć: Kobieta
Rasa: Elf
Stado/Państwo: Du Weldenvarden

Statystyki

Statystyki decydują o naszym powodzeniu w walce, przygodzie, misji, czy szkoleniu.

I. Siła
Siła odpowiada za zadawane obrażenia, lekkość dźwiganych rzeczy, czy możliwość podnoszenia coraz cięższych przedmiotów.
Postać silniejsza zadaje większe obrażenia. Są one głębsze i poważniejsze. Charakterowi silniejszemu o minimum 3pkt. Nie wyrwiemy się tak łatwo z uścisku. Wymaga to dużej wytrzymałości i zręczności.
Dźwigane rzeczy będą wydawały się dla nas lżejsze, co jest równoznaczne z tym, iż nasza postać będzie mogła podnosić coraz większe obiekty i istoty. Tylko pamiętajcie, iż nie jest to forum wrestlingowe, więc wszelakie rzuty innymi osobami, czy zakładanie na nich „dźwigni” jest niedozwolone.

II. Zręczność
Zręczność odpowiada za zwinność podczas poruszania się w terenie, czy walki, oraz za celność wykonywanych ataków. Postać zwinniejsza znacznie częściej uniknie ataków przeciwnika, oraz rzadko kiedy spudłuje, gdyż jej ataki są niezwykle celne. Osoba z większą ilością punktów zręczności będzie zgrabnie poruszała się na lądzie i w wodzie, ominie większość przeszkód, oraz poradzi sobie w pokonywaniu trudno dostępnych miejsc.
Wszystkie bonusy zręczności ograniczają się do lądu.

III. Lot (Wyłącznie dla smoków)
Lot odpowiada za radzenie sobie podczas walk powietrznych, oraz za akrobacje możliwe do wykonania. Im wyższy poziom umiejętności lotu, tym smok ma większe szanse na pokonanie przeciwnika podczas walk w powietrzu. Jego ruchy są zgrabniejsze i szybsze niezależnie od zręczności, która odpowiada za to samo, lecz w znaczeniu lądowym.  Gad z większą ilością punktów lotu będzie częściej unikał ataków, oraz celniej je wykonywał. Dodatkowo różne poziomy umiejętności lot odblokowują różne akrobacje powietrzne wspierające go w walce. Więcej na ten temat tutaj.
Wszystkie bonusy lotu ograniczają się do powietrza.

IV. Wytrzymałość
Wytrzymałość odpowiada za obronę podczas walk, oraz długość czasu przez jaką nasza postać jest nadal pełna energii. Im wyższy poziom wytrzymałości, tym osoba dłużej pozostanie na polu walki, gdyż będzie potrafiła wytrzymać ataki przeciwnika, oraz ból odczuwany będzie nieco zmniejszony. Dodatkowo postać wytrzymała nie będzie musiała często spać, gdyż energia wystarczy jej na dłużej. Czas przez który wykonuje dane czynności jak pływanie, latanie, czy bieganie będą mogły trwać nieprzerwanie na odpoczynek dłużej.

V. Magia
Magia odpowiada za powodzenie, oraz jakość czarów wykonywanych za pośrednictwem pradawnej mowy. Im większy poziom umiejętności magii, tym czary będą silniejsze - co jest równoznaczne z ich jakością - oraz pewniejsze. Siła pradawnej mowy jest bardzo ważna, albowiem na niskim poziomie nie wzniecimy ogromnej pożogi, bądź nie wyleczymy poważnych ran. Pewność odpowiada za udane rzucenie czaru, albowiem może on nie wypalić, stracimy jedynie ważną dla nas energię, a efektu ni widu ni słychu. Jedynie rasa elfów zna wszystkie słowa z pradawnej mowy, oraz szczyci się znajomością tej umiejętności. Krasnoludy, ludzie, oraz smoki mogą nauczyć się jej wyłącznie od tych istot.

VI. Kowalstwo (Wyłącznie dla jeźdźców)
Znajomością tej umiejętności mogą szczycić się jedynie krasnoludy. Tylko od nich można nauczyć się wykuwania broni, zbrój, oraz wszelakiego zaopatrzenia dla smoka. Kowalstwo odpowiada za jakość, oraz wytrzymałość kutych przedmiotów. Im bardziej wytrzymała zbroja, tym większy opór postawi naciskowi, oraz lepiej osłoni ciało przed mieczem, szponami, czy ogniem. Lepszy jakościowo miecz jest ostrzejszy, oraz lżejszy.
Nawet wyuczenie się tej umiejętności od krasnoludów nie będzie tak idealne, jak w ich przypadku, albowiem tylko one potrafią tworzyć najwspanialsze wyroby w całej Alagaesii.


VII. Oswajanie (Wyłącznie dla jeźdźców)
Ludzie najbardziej ze wszystkich ras opanowali umiejętność oswajania. Kontakty ze smokami, jak i innymi stworzeniami Alagaesii wychodzą im korzystniej. Szybciej zdobywają zaufanie i szacunek istot, tak więc zdobycie towarzysza, czy przyjaciela w postaci uskrzydlonego gada nie jest trudne. Im większa umiejętność oswajania, tym więź między innymi istotami szybciej się zwiększa i umacnia, co pozwala na wykonywanie silniejszych czarów (o ile się takowe zna), oraz lepsze zgranie w locie, czy walce.

VIII. Zwiększanie statystyk

a) Podczas lekcji samodzielnych.
Lekcja samodzielna musi zawierać minimum 500 słów.
150 z nich może pójść na opis terenu, pogody, wstęp, czy zakończenie, jednakże pozostałe 350 musi zawierać treściwe informacje dotyczące przebiegu nauki. Zapewne zapytasz się „Po co to jest? Nie lepiej, aby dać wolną rękę do tej sprawy?”
Nie, albowiem większość osób skupiłaby się na motylkach, chmurkach, pogodzie, bądź otoczeniu, zamiast na przebiegu nauki. Dostałaby punkt do statystyki za nic.
Po dodaniu postu zgłoś o tym informację w "raporty". Władca Twojego stada/państwa po zatwierdzeniu zaktualizuje Twój zapis. Szkolenia można również łączyć. Chcąc podnieść daną statystykę od razu o 2 punkty, musisz napisać post zawierający 1000 słów. 300 z nich może pójść na opis terenu, pogody, wstęp, czy zakończenie, natomiast pozostałe 700 na treściwy opis przebiegu nauki. W razie pytań i niejasności zgłaszajcie się do moderatorów.

b) Podczas lekcji z nauczycielem.
Nauczyciel to postać z większą ilością punktów w danej statystyce. Może nim zostać osoba, która posiada zaledwie jeden punkt więcej, jednakże po zrównaniu się z nią ilością – nie może Cię dalej szkolić.
Ilość postów, którą musicie razem napisać to 20. Czyli po 10 na głowę i jedno z was musi to zakończyć. Każdy post (od powitania do pożegnania) ma zawierać informacje w których zawarte będą wskazówki potrzebne do zwiększenia statystyki. Trenowany smok nie może ciągle potakiwać i przysłuchiwać się – musi pomagać dla nauczyciela przez np. zadawanie pytań, sprzeciwianie się etc.
Jaka jest różnica, że nauka z nauczycielem trwa dłużej?
Jeżeli wyszkolisz już 1 punkt w chcianej statystyce dostajesz 1 punkt aparycji, czyli wolny.
Możesz go przydzielić do czego tylko chcesz, lotu, wytrzymałości, siły, czy zręczności.
Aby rozpocząć lekcje z nauczycielem, napisz po prostu w wiadomości prywatnej do osoby, która ma większą statystykę, niż ta u Ciebie, którą chcesz szkolić.


Statystyki

S: Siła - 4
Z: Zręczność -  6
W: Wytrzymałość - 5
M: Magia - 7
K: Kowalstwo - 0
O: Oswajanie - 0

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutoninjagra.pun.pl www.legendarnykage.pun.pl www.100procentpunx.pun.pl www.robygcityapartments.pun.pl www.ziip2010.pun.pl